U našim prostorijama krajem prošle sedmice održan je još jedan set predavanja u okviru naše BeeZone Startup akademije.

Ovoga puta naši polaznici učili su o brendiranju i marketing miksu za startup-ove, što će im pomoći u pokretanju njihovih biznisa i promociji proizvoda, odnosno usluga.

Dajana Džindo, izvršna direktorica Fondacije 787, zajednice koja pruža podršku ženama i mladima u poduzetničkim poduhvatima, polaznicima Akademije predstavila je sve bitne elemente brenda, od naziva, boje, logoa i slogana, te sve pokazala kroz praktične primjere, uz savjete kako najbolje kreirati brend.

Dio predavanja posvećen je i elementima marketing miksa, proizvodu, cijeni, promociji i distribuciji, a učesnici su se upoznali i sa pristupima formiranju pojedinih elemenata.

Ovo je ujedno bilo i posljednje predavanje u ovom ciklusu BeeZone Startup akademije, nakon čega će naši polaznici pred ekspertnom komisijom prezentovati vlastite poslovne ideje, u cilju prolaska u sljedeću fazu projekta “TRIK”, tj. osnivanje stratup preduzeća.

Projekat “TRIK za nove mogućnosti u zapošljavanju i poduzetništvu” realizujemo u okviru projekta “Podrška lokalnim partnerstvima za zapošljavanje u Bosni i Hercegovini”, koji finansira Europska unija, a implementira Međunarodna organizacija rada (ILO).